************

I napokon vratila sam se,potrudit ću se da svima odgovorim na komentare…..puno se izvinjavam što vam nisam javila da ću biti otsutna mjesec dana,prvo mi nije radio internet pa sam onda iznenada otputovala,ali eto na kraju sam se vratila…..Potrudit ću se da svima odgovorim ali da znate da ubuduće neću više pisati odgovore na jedna te ista pitanja,ili neka bespotrebna pitanja jer stvarno nemam vremena….Pisat ću ako treba svaki dan po 2-3 odgovora….ali pitanja koja nisu bila!!!!

                                

coollgirl

2 komentara

  1. aaa ja bez simsa ne mogu zivjetii 😀 imam svaki expansion pack i stuff pack .. sjecam se kako prije nisam mogla cak ni da install haha 😀 a sad hacker pravi 😀 znam sve cheatove i codove i instalacione procesee aa 😀
    ides u favorite defitivnoo
    Ljubiim **

  2. Ja se iskreno ne mogu toga ni sjetiti,jer igram od malena ali baš ono se i ne sječam kad sam počela igrati jer je bilo davnoooo,prije nego sam krenula u školu dobila sam The Sims od rođaka i od tada stalnoooo mi je u glavi =)))Kako sve više i ne bih zapamtila od kad igram…..sve znam potpuno sve o The Sims 2–sve tajne….toliko da nekad ne znam ni razlog što više igram….gracias….dodana si i ti jer volim pozitivne i raspoložene ljude…=)))
    Pozzz

Komentariši